10/01/2011

Pozitionare website

In cazul motorului de cautare Google exista o diferentiere clara intre afisarile platite si cele organice (rezultatele cautarii naturale) si participarea la Adwords NU INFLUENTEAZA pozitionarea website-ului in rezultatele organice ale cautarii. Participarea la sistemul Google Adwords este o solutie de a creste expunerea si de a genera mai mult trafic pentru website, deci de a atrage mai multi potentiali clienti.

pozitii reclama google adwords

 

Imbunatatirea pozitionarii in rezultatele organice este o cu totul alta discutie si o cu totul alta tehnica (SEO – din engl. Search Engine Optimization) decat gestionarea contului de Google Adwords. Bineinteles ca optimizarea website-ului pentru o mai buna pozitionare in rezultatele naturale ale motorului de cautare se face tot pe baza cuvintelor cheie, aceste cuvinte cheie pot fi furnizate de sistemul Google Adwords in urma analizei rapoartelor campaniei publicitare (ce cuvinte cheie au un interes mai mare pentru utilizatori, ce cuvinte cheie ii determina mai des sa viziteze un website, etc.).